To bardzo proste! Możesz pomóc na dwa sposoby:
1) napisać i wysłać pismo do właściciela obiektu handlowego (sklepu, hipermarketu, centrum handlowego), które odwiedzasz i o którym wiesz, że nie ma solidnych stojaków rowerowych.
Wzór takiego pisma znajdziesz w zakładce do pobrania. Warto pamiętać, ze to tylko wzór – dokument można zmodyfikować dostosowując go do konkretnego przypadku. Zachęcamy, aby dowiedzieć się kto w danej placówce handlowej może podjąć decyzję dotyczącą zamontowania lub zmiany stojaków i do tej osoby kierować pismo. Dzięki temu zwiększa się szansa na skuteczność takiego działania.
Im więcej pism – tym lepiej! Nasz głos dla właścicieli obiektów handlowych jest ważny, a im będzie głośniejszy, tym większa szansa na to, że zostanie usłyszany! Jesteśmy nie tylko rowerzystami, ale również klientami. To w jakich sklepach wydajemy nasze pieniadze ma dla własciciela sklepu bardzo duże znaczenie. a chętniej wydajemy je tam, gdzie można bezpiecznie zaprakować nasz kochany jednoślad.
Jeśli zdecydujesz się wysłać takie pismo – koniecznie daj nam znać. Ułatwi to koordynowanie działań oraz sprawdzenia jakie dają one efekty.
2) jeśli znasz jakieś miejsce (sklep, hipermarket, centrum handlowe), które nie rozpieszcza rowerzystów porządnymi stojakami rowerowymi – wyślij nam taką informację. Najlepiej tworząc krótki opis oraz przesyłając kilka zdjęć. Chętnie poruszymy temat na naszym blogu.
Piszemy również o pozytywnych przykładach, takich, które mogą być wzorem dla innych obiektów. Jeżeli znacie takie miejsca – informacja o nich również będzie bardzo cenna!
rowerowa
24 Maj, 2011
Hej, fajna akcja. Mam zlecenie na stojak rowerowy 😉
Decathlon wprowadził nawet markę rowerową, ale stojaki, które dostępne są przed sklepem na okęciu wołają o pomstę do nieba.